web 2.0

۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه

هر کس امضا نکرد ایراد هم نگیرد

سخن من با سبزها و یا بهتر بگویم با همه کسانی است که بدور از علایق سیاسی خود به فکر آزادی و رهایی ایران هستند
از دیروز کارزاری برای تلاش در راه آزادی موسوی و کروبی و همسرانشان به راه افتاده است و از همه هموطنان خواسته شده که نامه سرگشاده ای را برای آزادی این 4 تن امضا کنند پس از 1 روز تعداد امضاها به بیشاز 3 هزار رسیده البته بد نیست ولی انتظار بیشتر از این بود.
به هر حال بدانیم که این فقط آزادی این 4 نفر نیست چنانچه ما در این راه موفق شویم این میتواند مقدمه ای برای ادامه مبارزات منسجم و شروعی دوباره برای ادامه مسیری باشد که برای آزادی در پیش گرفته ایم . آری باید پس از رخوتی طولانی بار دیگر عزم خود را جزم کنیم و همه یکصدا شویم برای ادامه این راه سخت و دشوار و البته طولانی.

پس هر کس که این نامه را امضا نکرد لطفا پس از این دیگر از کسی ایراد نگیرد که چرا هیچ کس کاری نمیکند چرا مردم ساکتند و در خانه نشسته اند چرا موسوی چنین کرد چرا خاتمی چنین گفت، امضای این نامه بی خطر ترین و کمترین کاری است که ما میتوانیم انجام دهیم. در ضمن علاوه بر امضای خودتان با اجازه افراد خانواده و کسانی که چندان با اینترنت آشنایی ندارند از سوی ایشان نیز امضا کنید . و اخبار این کار زار را به اطلاع همه برسانید این بخش از صرف امضا کردن مهمتر است . یا حتی متن نامه و روش امضا کردن را با ایمیل به دوستانتان هم بفرستید زیرا بسیاری به سایتهای فیلتر شده دسترسی ندارند.
متن نامه در اینجا
امضای نامه در اینجا

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها