web 2.0

۱۳۹۰ مرداد ۱۸, سه‌شنبه

خاک بر سر من که آزادم

زندانیان سیاسی در اعتراض به قتل هاله سحابی و هدی صابر در زندان اعتصاب غذا میکنند.
14 روزنامه نگار زندانی از درون زندان به زندان خانگی موسوی و کروبی اعتراض میکنند .
زندانیان از درون زندان شرح شکنجه ها را به بیرون میفرستند.
اینها از نمونه خبرهایی است که من در آزادی و بیرون از زندان میشنونم و میخوانم، و چه میکنم ؟؟؟ هیچ فقط میخوانم
زندانیان و فعالین سیاسی در اسارت در درون زندانها مبارزه میکنند برای آزادی من که آزادم و من در خانه زیر خنکای باد کولر خبر ها را میخوانم و شب با خیال راحت به رخت خواب میروم
ای خاک بر سر من که آزادم

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها