web 2.0

۱۳۹۰ شهریور ۷, دوشنبه

فراخوان فیسبوک بیست و پنجم بهمن برای همبستگی با مردم آذربایجان

صفحه فیسبوک بیست و پنجم بهمن با ایجاد صفحه ای با عنوان همبستگی ملی در اعتراض به وضعیت دریاچه ارومیه از همه هموطنان خواسته است تا در تاریخی که بعدا در همین صفحه اعلام خواهد شد در سراسر ایران برای حفظ دریاچه ارومیه اعتراض کنند در توضیح این صفحه آمده است:

ترکم، فارسم،کردم،لرم، گیلکم، عربم، بلوچم ایرانی ام دریاچه ارومیه پاره تن من است.
وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است. شصت درصد این سرمایه طبیعی خدادادی و منحصر به فرد تا به حال خشک شده است. کارشناسان با بحرانی توصیف کردن وضعیت این دریاچه احتمال آغاز طوفان نمک که می تواند منجر به نابودی بخش عظیمی از منابع طبیعی آذربایجان شود را دور از ذهن نمی دانند. در این میان مجلس به جای رسیدگی به این وضعیت دو فوریت بررسی طرح نجات دریاچه ارومیه را از دستور کار خود خارج ساخت تا بیش از پیش به بی توجهی خود مهر تایید بزند.

در هفته گذشته شاهد شکل گیری حرکتهای خودجوش مردمی در برخی از شهرهای آذربایجان در اعتراض به وضعیت دریاچه ارومیه بودیم. این حرکتها نه تنها نشانه احساس مسئولیت مردم در قبال منطقه و کشور است بلکه خبر از بلوغ اجتماعی مردمی می دهد که چشم امید از دولت بی مسئولیت بریده خودشان تصمیم به پیگیری حقوق خود گرفته اند. اکنون بر ماست که ضمن حمایت از هموطنان ترک زبان خود حلقه های اتحاد میان اقوام ایرانی را پیش از پیش محکم تر کنیم. هموطنان حکومت کودتا دلهای ما را جدا از هم می خواهد زیرا نیک می داند که همدلی و اتحاد ما پایان اوست. پس بیایید دستهای همدیگر را بگیریم.

گروه 25 بهمن به عنوان عضو کوچکی از جنبش سبز ایران زمین ضمن حمایت از یاران ترک زبان خود و فارغ از هر تلاشی برای سیاسی کردن این اعتراضات مردمی-مدنی تا پایان در کنار آذربایجان خواهد ماند. از شما خواهشمندیم ضمن دعوت دوستان خود به این رویداد ما را در انتشار سریع اخبار مربوطه یاری کنید.



همچنین به گفته مسئولین صفحه به دلیل نکات امنیتی اسامی افراد شرکت کننده مخفی میماند

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها