web 2.0

۱۳۹۰ شهریور ۳, پنجشنبه

آقایان اصلاح طلب سخنان شما خیانت به موسوی و کروبی است

آقایان اصلاحطلب حکومتی حقا که نشان دادید چه انسانهای خائنی هستید و چگونه برای رسیدن به قدرت همه چیز را پشت سر میگزارید همین شما آقای خوئینی ها مگر همین شما نبودید که با اصرار رفتید و موسوی را آوردید تا از چهره و صداقت او سود بجویید تا بار دیگر به قدرت برسید اما دیدید که چگونه رهبر جمهوری اسلامیتان به شما نارو زد و دستتان را برید و دوستانتان را به زندان افکند . اما موسوی برای قدرت نیامده بود او امده بود تا حق مردم را بگیرد و بر سر پیمان خود ماند اما شما چه؟ حالا که باز مجالی برای دست اندازی به قدرت یافته اید بار دیگر میخواهید خود را زیر عبار رهبر جمهوری اسلامی جا کنید تا مگر همچون گدایان تکه گوشتی از این وطن را از قصابخانه مجلس جلوی شما بیاندازد و انگار نه انگار که موسوی و کروبی 6 ماه است که در حصرند دریغ از یک فریاد از شما و امثال شما . اما بدانید که سر انجام موسوی آزاد خواهد شد نه به دست شماو نه به لطف رهبرتان بلکه به دست مردم ,همین مردمی که امروز افسرده و غمگین شده اند از دست امثال شما که تمام امید و آرزوهایشان را بر باد میدهید.
 بدانید که این سخنهایتان بزرگترین لطمه و صدمه را به خودتان میزند و به اصلاحطلبان .چه دیدنی است چهره شما فردای به اصطلاح انتخابات مجلس . در عجبم از شما با اینهمه سابقه سیاسی هنوز این رهبرتان را نشناخته اید که تا چه میزان بر عهد خود نا پایدار است. از شما سود میبرد تا به نام اصلاحطلبان انتخاباتش را گرم کند و فردایش بار دیگر همان بر سرتان خواهد آورد که فردای 22 خرداد 88 آورد. اما گویا شراب قدرت حافظه و قدرت تشخیص شما را ذایل کرده .

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها