web 2.0

۱۳۹۰ شهریور ۲۰, یکشنبه

هدف قیام آذربایجان چیست؟

من هم مانند خیلی ها از دو هفته چیش که یک سری تظاهرات در شهرهای آذربایجان شروع شد خیلی به قیام آذربایجان امیدوار شدم اما پس از دو هفته شکاک گشته ام و برای سوالی پیش آمده:
 که واقعا هدف از تظاهرات این روزها درآذربایجان چیست؟
وقتی که حتی یک بار هم نامی از ایران برده نمیشود
وقتی که پس از شکست استقلال تهران در برابر ((تراختور)) شعار میدهند : آذربایجان زنده باد دشمنانش کورباد (منظور از دشمن کیست؟)
وقتی حتی برای دعوت به اعتراض در دیگر شهر ها هم فقط ترکها را فرا میخوانند.
وقتی حتی برای نمونه یک بار هم به فارسی شعار نمیدهند .(تا دیگران هم بفهمند چه میگویند)
وقتی در اعلامیه هایشان آذربایجان را ((آزربایجان)) مینویسند.
آیا هدف فقط حفظ دریاچه ارومیه است؟ آیا هرف رسیدن به حقوق فرهنگی و قومی ترکها است؟ آیا هدف مبارزه با جمهوری اسلامی است؟ آیا هدف آزادی ایران است؟ آیا هدف......و آیا واقعا قیام آذربایجان قیام ملی است؟

منظور از نوشتن این سطور این نیست که خدای نا کرده بخواهم در میان سفوف اختلاف افکنی کنم و جلوی اتحاد مردم را بگیرم ( که البته مال این حرفها نیستم که بتونم همچین کاری کنم) یا اینکه با ایجاد شک و شبهه عمدی در راه آزادی ایران سنگ اندازی کنم  سخن من تنها این است که باید با چشمان باز قدم برداشت و واقعیات را دید تا خدای ناکرده کاری نکنیم که موجب پشیمانی شود و بدانیم که از چه کسانی و از چه حرکتی میخواهیم حمایت کنیم و کور کورانه به پیش نرویم

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

1 نظرات:

ناشناس گفت...

من هم با نظر شما موافقم باید چشمامون باز کنیم چون در غیر این صورت عده ای معدود با استفاده از نارضایتی مردم و ناآکاهی اونا به اختلافات قومی دامن میزنند و در جهت خیانت به سرزمین و مردم ایران هستند و این با حرکت آزادیخواهانه همه مردم ایران متفاوت است.

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها