web 2.0

۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

پونه آمد تا تابناک رسوا شود

روز 29 شهریور سایت تابناک با آب و تاب فراوان مطلبی را تیتر زد با این عنوان

بحران تجاوز جنسی به BBC فارسی هم رسید

و به صورت  بی شرمانه ای مدعی شد که دلیل غیبت چند روزه پونه قدوسی (به قول خودشان پ-ق) این بوده که صادق صبا به او تجاوز کرده است ( به خدا خجالت میکشم که اینو مینویسم) .
اما امروز 31 شهریور پونه قدوسی مثل همیشه مجری برنامه نوبت شما بود آن هم دو بار یک بار در ساعت معمول یعنی ساعت 7 و یک بار در برنامه ویژه به مناسبت سخنرانی احمدی نژاد.
حالا باید به آقایان مدعی اسلام و مسلمین گفت چه طور میخوان جواب این تهمت بی شرمانه و حرکت زشتشون رو بدهند که بدون هیچ مدرکی همچین مزخرفاتی رو گفتن مگر در همون اسلام نیست که برای اثبات چنین جرمی باید 4 نفر عادل عینا عمل مذکور را دیده باشند؟ حالا چون یه مجری چند روز رفته مرخصی آقایون نتیجه میگیرن بهش تجاوز شده؟!؟ البته مشخصه که سوزش آقایون از کجاست. پس از پخش مستند خط و نشان رهبر همه رسانه های حکومتی شروع کردن به بی بی سی حمله کنند ولی این یکی خیلی نامردی و بیشرمانه است که با آبروی دو نفر اینچنین بازی کنی فقط میتونم بگم خاک تو سرت تابناک.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

10 نظرات:

ناشناس گفت...

ببینم الان تو چجوری اومدن پونه رو گواه دروغ بودن خبر کردی ؟؟؟!!! شاید اومده تا تظاهر کنه خبری نبوده ! چشو گوشتو میبندی دهنتو وا میکنی هر چیزی رو به جای استدلال پرت میکنی بیرون ؟

ناشناس گفت...

تابناک کثیف ترین سایت خبری هست که وجود داره وقتی محسن رضایی ناموس شناس و ناموس پرست پشت این سایت باشه معلومه که نوچه هاش در این سایت میتونن چه مسائلی رو انتشار بدن. اینها یک مدتی شروع کردن به دور برداشتن و خط نشون کشیدن و سهم خواهی ولی از اونجایی که جای ریگ یک صخره در کفش هرکدومشون هست همین که اون گروه بقول اقایون انحرافی حرف از قاچاق سیگار برادر محسن و ادمهایی که در این تاریکخانه کار میکنن گفتن دمشون رو کردن لای پاشون و زوزه کشان شروع کردن به نوشتن چرندیات روزانه شون و توهماتشون این سایت رو ملت باید تحریم کنند. ادمهای ناسالمی در این سایت به فعالیت نا سالمشون دارن ادامه میدن.

Unknown گفت...

بی بی سکینه و تابناک و کیهان و... اسب های یک درشکه اند ! یکی از یکی بدتر و لجن تر !

ناشناس گفت...

من کاری به تابناک ندارم ولی اگه چیزی نبود چرا تا یکی میخواست در مورد پونه صحبت کنه تلفنشو قطع کردن ؟تو برنامه زنده

ناشناس گفت...

خود رسانه‌‌های داخلی‌ این شایعه سازی زشت رو تقبیح کردند دوست ناشناس، شما دست بر نمیداری؟ http://shafaf.ir/fa/pages/?cid=75391

ناشناس گفت...

تهمت با «ه» است و نوشتن آن به صورت تحمت نادرست است.

ناشناس گفت...

اینها تلاش‌های مذبوحانه ی حاکمیت جهل و جنون و جنایت و دروغه. این رژیم در حال احتزاره، و داره ماهیت خودش رو که همان پلیدی و عفونت ذهن و افکاره هر روز بیشتر نشون میده.

ناشناس گفت...

این باشگاه خبرنگاران جوان بود که تصاویر یک دختر هرزه رو بجای نگس دختر موسوی منتشر کرد و با پررویی تمام در نماز جمعه پخش کرد هیچ برخوردی هم نشد.جالبه بعدش هم که موسوی و رهنورد عکسهاشونو با دخترشون منتشر کردند اینا انکار نکردند

ناشناس گفت...

چرا بعضیها که عقده های جنسی دارن فکر می کنند غربیها برای تخلیه جنسی راه تجاوز رو انتخاب میکنند.مطمئنا راههای معقولتری هست.انسان با کسی که دوستی یا رابطه دوطرفه داره لذت می بره و یا اگر آدم فلانی باشه میره فاحشه خونه.خوب چرا به همکارش تجاوز کنه آدم احمق آقایی که نشستی تو جوان و الف و خبرنگاران جوان نون تو خون میزنی و می خوری با توام تا کی خودتو به خواب می زنی

ناشناس گفت...

از همون اول فهمیدم که سایت خوابناک داره سوزش خودش را کم می کنه با این تهمت های نامردانه

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها