web 2.0

۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

SMS ها را فعال کنیم

پس از یک دوره سکوت امشب قرار است فریاد الله اکبر مان دوباره طنین انداز شود . بیایید دوباره به روزهای آغازین جنبش نظری بیافکنیم و ببینیم چرا اکنون به ضعف نشسته ایم یادمان باشد حکومت نخستین اقدامش برای مقابله با حرکت مردم قطع کردن SMS ها بود که این خود نشان از میزان تاثیر گذاری این شیوه اطلاع رسانی دارد . بیایید از گذشته این یکسال تجربه بیاندوزیم و فقط به فضای مجازی بسنده نکنیم . من خودم پیش از نوشتن این متن برای 5 نفر از دوستانم SMS را فرستاده ام خواهشا هر کس که این متن را میخواند همین حالا .  شروع به نوشتن SMS کند بله همین حالا نه برای بعدا یا یک دقیقه دیگر وقت بسیار تنگ است.
اگر تنها 3000 نفر شروع به نوشتن SMS کنند و هرکدام برای 5  نفر بفرستن و این روند فقط 5 مرتبه هم تکرار شود میشود 3125000 نفر خبر دار میشوند .اگر دیگر نمیتوانیم اعلامیه پخش کنیم یا نمیتوانیم دیوار نویسی کنیم هنوز موبایل هایمان را از ما نگرفته اند . پس بیایید هم اکنون SMS ها را فعال کنیم.
و یک راه دیگر برای دوستان خارج از کشور اینکه امروز به برنامه نوبت شما بی بی سی و روی خط صدای آمریکا تماس بگیرید و جدا از موضوع برنامه این مساله را در این برنامه بازگو کنید . زیرا بسیار در اطلاعرسانی موثر است.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها