web 2.0

۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

بازی خطرناک جمهوری اسلامی

جمعه قرار است در اعتراض به آتش زدن یک برگ ترجمه انگلیسی قرآن در امریکا توسط فردی ناشناس تظاهرات کنند.
به نظر میرسد مقامات جمهوری اسلامی از این اقدام پیش از هر شخصی در دنیا خوشحالند و در حالی که رسانه های غربی و حتی عربی از انعکاس این خبر تقریبا خود داری کردند رسانه های جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج مدام بر این بوق  میدمند و به قولی تریبون آتش افروز شده اند و (( به اشاعه فحشا در سطح گسترده )) میپردازند. تا جایی که این آتش افروزی جمهوری اسلامی تا همین امروز موجب کشته شدن چندین نفر در کشمیر هندوستان شده است .به نظر میرسد مقامات جمهوری اسلامی میخواندبا یک تیر چند نشان یزنند . از یک سو با تحریک احساسات مسلمانان در کشورهای عربی بر علیه آمریکا هم آمریکا را دچار یک چالش بین المللی کنند و هم از این طریق به مذاکرات صلح خاور میانه لطمه بزنند .

همچنین به نظر میرسد از نظر داخلی نیز چندین هدف پیش رو است . از آنجایی که خطر حمله نظامی هر روز بیشتر میشود گویا سران جمهوری اسلامی از هم اکنون قصد دارند.تا به یک بسیج نیروهای خود واحیانا مردمی دست بزنند تا برای جنگ با ((هتاکین به قرآن )) آماده شوند.
اما چنانچه این اقدامات را با تحرکات روزهای اخیر و گفته های دادستان تهران مبنی بر دستگیری سران جنبش جمع کنیم این احتمال وجود دارد تا حکومت به بهانه اهانت به قرآن قصد داشته باشد تا با بیرون ریختن نیروها و افراد مذهبی عرصه عمومی را به دست گیرد و سپس به دستگیری سران جنبش اقدام کند تا با در دست داشتن خیابانها و ایجاد فضای رعب و وحشت در دل جنبش سبز و همچنی به دست گرفتن فضای خبری امکان هرگونه اقدام را از جنبش سبز صلب کند .
در هر صورت به نطر میرسد احتمال دستگیری سران جنبش بسیار بالارفته باید بسیار هوشیار بود. هوشیارانه عمل کرد و بیش از هر چیز باید به اطلاعرسانی گسترده در این مورد در خارج از فضای اینترنت دست زد

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها