web 2.0

۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

من هم اگر لبنانی بودم به استقبال احمدی نژاد میرفتم

آری من هم اگر یک لبنانی بودم به استقبال احمدی نژاد میرفتم چرا نروم مگر او با من چه کرده است به جز این است که او فعلا کلید دار خزانه ایران است به جز این است که پس از جنگ لبنان با اسرائیل میلیونها دلار برای کشورم خرج کرده خانهایم را بازسازی کرده بیمارستان برایم ساخته مگر نه این است که موشکهای او جلوی اسرائیل ایستاد مگر نه این است که قرار ایت ارتش لبنان را او تجهیز کند پس چرا به استقبالش نروم و برایش سر و دست نشکنم آری او نماینده حکومتی است که برایم از دولت خودم سودمند تر است در ازای اینهمه کمک حتی یک ریال مالیات هم از من نمیگیرد و در هرجا و در هر سخنرانی از کشور من و حق مردم من دفاع میکند.
این را هم از یاد برده ام که حزب الله در زمان دولت موسوی شکل گرفت و در دولت خاتمی و با کمک های او بود که اسرائیل از جنوب لبنان خارج شد  اما اینها مهم نیست حال را بچسبید اکنون کلید خزانه ایران در دست احمدی نژاد است اگر فردا در دست دیگری بود به استقبال او میرویم

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها