web 2.0

۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

امروز دهم رمضان است پس کو رسا

امروز دهم رمضان و سی ام امرداد است و دوهفته تا روز قدس با وجود اینکه مهدی کروبی در راهپیمایی روز قدس اعلام حظور کرده اما هیچگونه فعالیتی از جانب فعالین جنبش سبز برای تدارک این روز و دعوت مردم برای شرکت در این راهپیمایی دیده نمیشود
احتمالا چند روز مانده به این روز فقط در وبلاگها شاهد حیجان و دعوت از بینندگان وبلاگها خواهیم بود.
گویا نمیخواهیم از این یکسال مبارزه درس بگیریم . و فکر میکنیم که همه مردم مثل ما هر روز می آیند و به اینترنت سر میزنند و اخبار را پی میگیرند .

گویا یادمان رفته که برای برگزاری روز قدس پارسال چه همه تبلیغات در خارج از فضای وب انجام شد تا توانستیم آن حماسه را بیافرینیم . یاد آن دختر خانم مشهدی که در اتوبوس اعلامیه میخواند بخیر . عجب دل و جراتی داشت خدا کند بلایی سرش نیامده باشد . یادش بخیر وقتی فیلم نصب یک بیلبورد روی یک پل عابر پیاده روی  اتوبان نیایش در یو تیوب را دیدم.یاد اعلامیه هایی که در سطح شهر پخش شد. اما امروز از هیچکدام انها خبری نیست و حواسمان به افتخاری و مشایی گرم است. همینجا بگویم اگر اینطور پیش برود امسال تنها اتفاقی که در روز قدس میافتد این است که شیخ مهدی کروبی پس از حمله لباس شخصی ها و خوردن گاز اشکاور به خانه باز میگردد. پس از آن دوباره فضای وب پر میشود از بدو بیراه به متعرضین و خط و نشان کشیدن که بیچاره شان میکنیم و انتقام شیخ را پس میگیریم و از اینجور سخنها. و میرود تا مناسبتی دیگر.
با توجه به اینکه نفوذ شبکه های ماهواره ای و گستردگی مخاطبان آن بسیار بیشتر از اینترنت است دلمان به این خوش بود که با آمردن رسا در دهه اول رمضان شاید فضای رسانه ای تکانی بخورد و جنب و جوشی شکل بگیرد اما گویا آن هم نیامد و خبری از دوست نشد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

0 نظرات:

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها