web 2.0

۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

حالا نوبت ماست / جان مادرتان اینترنت را رها کنید

سر انجام پس از مدتها فرصتی دیگر دست داد خبر آمد که برای 25 بهمن از سوی موسوی و کروبی درخواست مجوز شده است تا مردم به راهپیمایی بیایند.
از الآن دیگر نوبت ما است تا 25 بهمن فقط 9 روز باقی است ای کسانی که همش به موسوی و کروبی غر غر میزدید که چرا عقب نشستید بیا این هم فرصتی دوباره نشان بده چند مرده حلاجی و چه کار خواهی کرد.

من از بس گفتم که اینترنت برای اطلاعرسانی ابزار مناسبی است اما کافی نیست کیبوردم مو در آورد به خدا تاثیری که یک شعار بر روی دیوار در یک کوچه بن بست دارد از هزار کلیک در بالاترین و شبز لینک و آزادگی و ..... بیشتر است . دلیلش هم خیلی واضح است چون من بیننده وقتی شعاری را بر روی دیوار میبینم میدانم کسی که جانش را به خطر انداخته و این شعار را نوشته حد اقل خودش و دوستانش میآیند ولی کلیک های بالاترین را حتی نمیدانم از کدام کشورر آمده است.
پس بیایید چند نکته را رعایت کنیم:
مهمتر از همه این است که به اینترنت بسنده نکنیم اینترنت را به هموطنان در خارج از کشور بسپاریم و خودمان از همین امشب به انواع راه های مختلف به مردم در بیرون از فضای اینترنت اطلاع رسانی کنیم. 
از خودمان قرار و مدار الکی نگذاریم مثلا بگوییم هفت تیر یکی دیگر بگوید میدان صادقیه و ... قرار همان است که هست امام حسین تا آزادی.
ساعت آمدن را رعایت کنیم نه زودتر بیاییم که دستگیر شویم نه دیر بیاییم که از غافله عقب بمانیم
به شایعات دامن نزنیم  به ویژه آنهایی که سعی در پراکند جو نا امیدی و یا ایجاد فضای رعب و ترس دارند و همچنین تمرکز خود را بر 25 بهمن بگذاریم و وارد بحث های فرعی و انحرافی نشویم.
به امید پیروزی و موفقیت.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

3 نظرات:

ناشناس گفت...

آفرین کاملا موافقم یک چندروزی دل از کامپیوتراتون بکنید و هرکس هر کاری میتونه برای اطلاع رسانی بکنه.مابیشماریم

ناشناس گفت...

ma bishomarim....chashm

ناشناس گفت...

به احتمال بسیار زیاد در این یک هفته منتهی به 25 خرداد اتاق فکر کودتاچیان برای ایجاد تفرقه، دلسرد کردن و ترویج فضای رعب و وحشت اقداماتی خواهند کرد که جا دارند با جنگ روانی حکومت بسیار هوشمندانه برخورد شود.

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها