web 2.0

۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

بالاترین به دست چه کسانی افتاده؟

چند ماهی است که هر روز به یک سایت بسیار معروف سر میزنم و این سایت منبع خبری بسیاری از هموطنان است . محتوای این سایت بسیار متنوع بوده و  فضای کلی حاکم بر اخبار سیاسی آن چنین است:
1- بدو بیراه گفتن به خاتمی و بهنود و اصلاحطلبان و گاها به موسوی و کروبی
2- ناسزا گفتن به رضا پهلوی و سلطنت طلبان
3- فحش خواهر و مادر به مجاهدین
4- عدم انتقاد از حکومت و احمدی نژاد ( به ویزه هیچ گونه اخباری از رهبری در این سایت دیده نمیشود)
بله اینها اصلی ترین عناوین خبرهای این سایت در دو سه ماه اخیر است. به نظر شما نام این سایت چیست:
1- کیهان
2- فارس نیوز
3- رجا نیوز
4- تابناک
جواب صحیح بالاترین است

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

انتخابات را تبدیل به رفراندم نکنید

روی صحبتم با کسانی است که تا یک نفر مخالف عقیدشان لب به سخن بگشاید فورا هزار انگ به او میچسبانند.
ای کسانی که مسعود بهنود را مزدور جمهوری اسلامی و یا مزدور انگلیس و غیره میخوانید که چرا میزان مشارکت در انتخابات مجلس را حدود 60% پیشبینی کرده اگر چند ماه دیگر مشخص شد که او درست گفته است آنوقت چه حرفی برای گفتن دارید .
پیش بینی ای که زیاد هم دور از ذهن نیست . انتخابات( انتصابت) مجلس با انتخابات ریاست جمهوری فرق بسیار دارد در بسیاری از شهرها و روستاها اساسا مشارکت بر اساس روابط فامیلی و قومی قبیله ای تعیین میشود و نه بر اساس معیار های سیاسی. در ثانی آیا اصلا فکر نمیکنید که ایجاد حساسیت نسبت به میزان مشارکت در انتخابات آتی خواست نظام حاکم باشد . گیرم که وزارت کشور فردای انتخابات میزان مشارکت را 90% اعلام کرد . خب راهی هم برای اثبات غلط بودنش که نیست آیا این به معنای این است که 90% رای به نظام جمهوری اسلامی داده اند ؟؟ این دقیقا همان چیزی است که نظام حاکم میخواهد پس اساسا دست از این بحثهای بیهوده بردارید . هرمیزان که در انتخابات مجلس شرکت کنند برای ما فرقی نمیکند . یادمان باشد که نباید انتخابات آتی مجلس را تبدیل به رفراندمی برای جمهوری اسلامی تبدیل کنیم که این آرزوی حاکمان ایران است چرا که برگزاری این رفراندم به عهده خود ایشان است و حتما پیروز آن اعلام خواهند شد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed::Azadegi.com

با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها